Baashgaah

 

باشگاه املاک دزفول

تبلیغات املاک و مشتری‌یابی با ما  مشاورۀ املاک با شما

 

«باشگاه املاک دزفول» در واقع شبکه‌ای متشکل از مشاورین املاک و فعّالان حوزۀ املاک شهرستان دزفول می‌باشد که در عین حال دیگر شهروندان و مشتریان املاک نیز می‌توانند عضو این باشگاه باشند.

امتیازات:

-املاکی که انحصار معامله‌شان در اختیار «بازار املاک دزفول» قرار می‌گیرد به‌نوبت و به‌صورت انحصاری فقط به یکی از اعضاء باشگاه (مشاور املاک) سپرده می‌شود.

-از این به بعد شمارۀ تماس برای آگهی‌های «بورس املاک دزفول» در صورت تمایل مشتری یا مالک، منحصر به یکی از اعضای مشاور املاک باشگاه خواهد بود.

-هر اطلاعات تازه یا ملک‌سپاری جدیدی اتفاق بیافتد قبل از اعلام عمومی در تمام مراکز تبلیغاتی‌مان؛ به مدت چند ساعت در گروه واتساپی مخصوص باشگاه قرار می‌گیرد.

-اعضاء می‌توانند بدون محدودیت و بدون هزینه هر تعداد آگهی خود را در بخش عمومی سایت ثبت و درج کنند.

-آگهی‌های ملکی هر عضو باشگاه در جداول لیست املاک جهت نمایش عمومی با نام و شماره تلفن همان عضو در تمام گروه‌های مجازی تبلیغاتی قرار داده می‌شود.

-اطلاعات و شمارۀ تماس املاکی که در «بانک‌ جامع اطلاعات بازار املاک‌ دزفول» از طرُق مختلف گردآوی و تدوین می‌شود به‌صورت رایگان و مقدّم بر دیگران ابتدا در اختیار اعضاء باشگاه قرار می‌گیرد.

-یک صفحۀ اینترنتی تبلیغاتی ویژۀ برای هر عضو در سایت طراحی می‌شود و اعضاء می‌توانند این آدرس اینترنتی خود را در کارت ویزیت خویش درج کنند.

هزینۀ عضویت

هزینۀ عضویت در «باشگاه املاک دزفول» ماهیانه 50 هزار تومان می‌باشد.

برای اعلام تمایل جهت عضویت با شماره تلفن 09165772659 تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت «بازار املاک دزفول» یا Bam.cibim.ir   مراجعه کنید.